Big Brother - <3

Tjalala heey !
Jag är glad. Varför vet jag inte , allt känns bara bra just nu.  Får väl se och hoppas att det känns såhär imorgon med. Vissa saker får en att må bra, fast det är saker som kanske inte borde göra en glad ! fattar ni ? antagligen inte, men det gör inget. Tänkte snart ta mig en kopp te alltid så sugen på te på kvällen.  Och egentligen skulle jag njuta av att se sveriges värsta bilförare.... meen NEHEE ? så är de nån funcking XL gala -.-' vem vill se en gala... om sport ? asså så tråkigt. Så det fick bli att se lyxfällan istället. Sen vid tio blire big brother. Haha, sjukt programm. Men underhållande.
Tittar ni BB ? - asså, två av tjejerna är så irriterande. De e hon blogg-Hanna. Och Jessica! haha orkar inte dom två asså. Jaja, utan dom skulle de ju inte bli några bråk. Höhö. Näee, nu får det bli te.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Haha okej ;) Hmm det syns inte när jag får kommentarer så därför jag svara lite segt -.^

2012-02-25 @ 09:10:39
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Neeje inte du :D ahhaha aa rätt gissat ;)

2012-02-26 @ 01:32:13
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0