Nej nu jävlar kör vi.

Sååå, nu äntligen har ork att skriva här. Kan ju berätta vad min  ursäkt är att jag inte har bloggat.... Jag var hemma torsdag-fredag från skolan pga att jag mådde illa... På fredagen blev det dock mycket sämre. Jag kräktes mådde så dåligt. Och eftersom jag har diabetes så får man aldrig tro i första hand att de är magsjuka, utan man måste hålla koll på att allt är som det ska. Med prover å medecin å allt. Men vi hade inte kollat ketoner (surheten i blodet typ. Svårt att förklara) Så de hade blivit ganska höga procent på det, när vi kollade det ganska sent på kvällen. Vi ringde in till sjukhuset å de sa att vi fick åka in till akuten... De gjorde vi, jag fick massa dropp osv. Så jag har legat där inne från fredag till måndag. Så aa de va min helg. Men eftersom jag gillar sjukhus så gjorde det mig ingenting! ;) Såhär sa doctorn.. : Du måste vara mer rädd om din kropp. Detta kunde gått mycket illa.... Så aa,  måste sköta de lite bättre.

Hahah, snee. Puuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0