God morgon!

Såååhääär... tungt var det att kliva ur min varma säng imorse! men de måste göras, för today ska jag inte skolka.... duktig tjeej! Nää men ville bara skriva ett inlägg nu innan jag möter Gabriella å drar till bussen. Slår vad om att det är feett me mega kallt ute idag åxo :( vill ha värme. Så om nån av mina söta läsare kan fixa de så har ni tillfälle i akt, precis nu. Nej gud så jag håller på. Känner att detta kommer bli en jobbig men bra dag då jag är på ganska flumm humör. Kul för mig, mindre kul för mina amigos i skolan ;) ! Haha...
Engelska står på mitt chema idag. Hela jävla dagen... Suuuug min balle! (som Sara i min klass brukar säga..)
Ååå :( fick nyss reda på att Gabriella e sjuk! så blir att gå själv till bussen....
Oj vad brottom jag fick :s puuuss hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0