Dagens braiga låt-jävel.


Spelas i lurarna just nu : Josh Kelley - Georgia Clay.

Heey. Gissa vad jag ska snart ? thihi, på kalas wohooo. ;) Nää men Le Sandrus madre fyllde år igår, så då ska vi åka å fira henne idag. Blir nog suuper trevligt. Antar att farmor & farfar också ska dit.  Som sagt massa trevligt. Vet inte vad vi ska ge henne ens x) blir väl nån blomme ella nått sånt tråkigt ;o serri, vår släkt måste gille blommar väldigt mycket. Alltid någon som får blommor. jaja, vi får väl se vad papi har köpt till henne.  Har sminkat mig å klätt på mig å allt sådant. Så jag e redo att åka... fast sen så har vi ju dom andra i familjen som e betydligt segare¨, suuuck! men dom e nog klara snart så vi kan åka.
Såå annars vet jag inte vad som händer annars idag. men vi hörs, soon.
Puuuss.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha det är väl inge tråkigt me blommor :P

2012-02-12 @ 15:20:14
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Simona

hihi, söt header & blogg, kram! :)

2012-02-13 @ 18:12:04
URL: http://simonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0