stress, all denna stress.

Att blogga på natten är de bäste! bah så att ni vet, thihi.
 
STRESS, stressar sönder så jäkla hårt just nu. vet inte hur jag ska hinna med allt... Har sådär 100 läxor att göra innan torsdag nästan vecka (&jag överdriver inte...) och alltihop är typ historia å religion... dem mest dryga ämnen som man kan ha i skolan? si, visst äre så. Och inte nog med det, juuulen är ju här - vilket innebär julafton -  vilket innebär julklappshandlingen. Och ja, bra som jag är på att planera har jag inte ens börjat med det dära än. Fyfasiken. Men nu ligger jag här och lyssnar på Uggla ♥ djävulskt bra! försöker att slappna av lite sådär halvt. Går ovanligt bra, men trött är jag dock inte. Får väl se de kanske jag blir snart.
 
Nu har jag inget mer att skriva faktiskt. Är väl ändå ingen vaken såhär dags eller? ;) nattuggla, hiho.
Nämen godnatt mates, ni är fine. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0