Hej, mitt vinterland.

Helt jäkla underbart. Det är december, massa snö och allt är bara för bra just nu.
 
Är inte julen det man längtar till mest under hela året? jorå, det är så himla mysig stämning & alla är glada.
Och julen är snart här. Imorn är det första advänt, och även min födelsdag! Yes, ni hörde rätt. Jag fyller år imorgon :D Wiho, så då kommer det lite gäster hit & firar mig. Blir säkert superkul! Fast att fylla 17? det är fan as trist? Man har ju inget att längta till lixom... Och alla mina polare fyller 18 tidigt på året, så då får dem gå ut på krogen  å roa sig :c jaja, men ett år & en dag till jag fyller 18, det går väl snabbt -.-
 
Idag ska jag städa lite å fixa här hemma tills imorgon då vi får besök ;)
Men hoppas ni har en bra första december! Gå ut å lek i snön med er. För det blir man aldrig för gammal för.
Har till och med fått en födelsedagspressent i förskott av Nova, det var en superduper fin snögubbe :') som hon och mamma va ute å gjorde innan jag ens hade gått upp! Så snälla dem är.
Men niu blire lite andra avenyn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0