Fetaste förkylningen, tyck synd om mig.

Näe vet ni vad? Idag är nässprayen min bästavän....
Har suttit och knaprat halstabletter hela förmidagen, även fast mitt halsont gick över igår typ. Utan nu äter jag det bara för att det är gott. Och nått måste man ju få att unna sig. Har åkt på fetaste förkylningen... det började lite smått i torsdags redan, sen i helgen blev det bara värre.
Och vet ni känslan, när man är sådär superduper förkyld och sen när man ska sova?! Det går fan inte utan att kvävas, man måste ju andas med munnen helaa tiden! och det mina vänner är inte kiul. Sen va det ju sådär äckligt varmt på mitt rum inatt, så hade ju lite problem med att somna hehe....
 
Så skolan var ju bara att skippa idag, missar ändå inget för vi skulle bara haft foto hela dagen. Får se om jag åker till skolan imorgon, men då åker nässprayen med kan jag love, haha.  Hade ju inte så mycket att säga direkt. Ville bara berätta hur dödligt sjuk jag är så ni kan tycka synd om mig. Jappjapp.
PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0