Rubrik-

Tjingeling! Sitter på mitt hyffsat nystädade rum.
Lite tända ljus, kollar film & bara chillar. Sjukt skönt faktiskt. Idag har vart en sån dag då man varken känner sig bra eller dålig. Bara trött. Och att det har regnat inprincip hela dagen gjorde de ju inte dirrekt bättre. Vill bara att hela den här dagen ska vara över. Så att imorogn kan vara till det bättre :) För imorgon ska jag och Sandra in til staden och kolla lite på medeltidsmarknaden, blir säkert roligt. Hoppas på bra väder bara ;o Sen ska vi väl dra runt i stan bara, äta lite mat och sådär va. Som vanligt har jag ingenting viktigt att säga?! Så ja, ni får nöja er med detta tills jag skriver nästa gång... Aja, PUSS <3
Ursäkta kvaliten på bilderna, men jaa... min cam är ju inte den bästa. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Sandra

butler kom o städa mitt rum nu ;)

2012-08-12 @ 11:23:21
URL: http://screwuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0