Natt update

Yo motherfucka. -
 
Närå, känner för lite natt update här va. Antar att det inte är någon som är vaken nu.. men de är ju ganska förståligt, klockan är ju ändå 02:27! Va gör jag uppe lixom? Borde sova för imon händere mycket fan. Ska med Emma och Sandra å bada nån gång efter lunch, sen drar vi hem till Emma sminkar oss å lite sånt va sen far vi iväg å kikar lite på kubbVM, eller ja... kubben är väl i sig inte så intressant. Men, man fick ju höra att det var MASSA snygga boys där ;) Såatte. Måste ju kolla läget bah, Men ja, givetvis slänger man ett litet öga på kubben med. Efter det blir det nog hem till Emma en stund igen, käkar lite... osv.
 
Idag eller mot kvällen har jag varit vid Emma, hah! Hon hade lite kräfft/räk-kväll med brudarna. De va jag,Emma,Sandra,Elin & en tjej som hette Jenny.. gillar dock varken kräfftor eller räkor (och spyr typ av lukten!)
Så jag och Sandra drog innan till ica och köppte sallad :) Gott vare iaf. Och kvällen var riktigt trevlig.
Känner att jag umgås himla mycket med Sandra & Emma nu på senaste ;) Men, haha roligt äre.
Nu mina vänner ska jag se klart avsnittet av "En ängels tålamod", sen försöka sova.
Godnaatt. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0