Missar talet idag...

Ännu en dag hemma i min varma sköna säng. Thihi. Nä men vaknade och hade ganska ont i magen och halsont. Å inte några halstabletter har man heller. Eller jo, bara äckliga fisherman. Avskyrr dem.  Men det är väl egentligen bättre än ingenting. Men nej, inte värt det. Blää.
Vaknade väl runt halv 11 kanske ? av att dem håller på och gräver PRECIS utanför vårt hus -.- Alltså måste dem börja så himla tidigt på dagen eller ? Dem skulle ju lika gärna kunna börja lite senare iaf... hehe ;).

Juste.... Idag var det ju nationella, svenska fitt-tal. Och eftersom jag är sjuk än så kunde jag ju inte göra det idag. För jag är nervös så in i helvete. Jag kommer bryta ihop när jag väl står där (igen). Men aa, trodde jag skulle få F på den uppgiften eftersom att jag är borta, men fick sms från en fin vän i min klass om att jag bara ska behöva hålla tal för henne nån mer kankse, och läraren. Det va ju iaf skönt att höra. Och det lär väl bli att hålla de dära talet nästa torsdag eller va de va. Så nu kommer jag väl gå och va nervös I en hel vecka :( Haha, fyy... Jag HATAR att prata, det är verkligen det värsta med skolan.  Jaja, vad kan man göra åt de ? Inget tyvärr.

hehe ja, redigerad kontigt i knooow. Men var tvungen, jag va vit som ett lik. Sola ? jaa tack.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä inget speciellt, sj?

2012-04-19 @ 14:03:01
URL: http://shakethatass.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är du sjukt?

2012-04-19 @ 15:48:19
URL: http://shakethatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0