Sjuk tjeej.

Huvudet kommer sprängas, halsen kliar nått uthärdligt, hostar och snorar (fräääsch.) som en tok.
Yep, sjuk tjej :(... Det här känns ju inte så bra direkt. Har inte tid att vara sjuk. Jag nationella på torsdag, då kan man väl inte vara sjuk. Men jag kan heller inte hålla tal om jag mår såhär. Jävlafan. Desutom måste man lämna in nått papper minst en dag innan man ska hålla sitt tal, vilket innebär att jag isf måste lämna det idag ? Är ju ledig imorgon. Så hur ska jag göra nu lixom. Kommer väl få ett F på den här uppgiften då... Om man nu inte kan få göra det nån annan dag. Vilket man säkert inte får -.- vilket flyt Moa. Jaja, ligger iaf och lyssnar på radio, haha. Rix fm är bra grejor när man är sjuk. Tänkte väl kanske ta en kopp te snart med. Eller får se om jag orkar gå hela vägen ner. Jag lär väl höra av mig senare, har ju faktiskt tid att blogga nu...
Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0