Så sjukt skoltrött T.T

När Moa har tråkigt, resulterar det ofta i något sånt här. HEHEHE.

Tjingeling, hur mås det denna Måndag ? Själv har det väl vart upp och ner hela dagen. Thihi. Fina vänner har man också i klassen. Jag å Jessica hade värsta deeptalket, var riktigt skönt att få prata av sig en massa onödigt tramms. Annars har jag mått lite illa idag :s whyy ? typ värsta känslan... Sen har vädret gjort så man blivit på dåligt humör ju! Jag menar... SNÖ ?!?! igen. Nu är det ju iaf borta, för stunden antar jag -.-' Är alltid helt slut på måndagar, men kanske inte så konstigt... Efter helgen å allt. Men snart, SNART är det lov. Längtar ihjäl mig typ >.<... Aja hur som hellst, tänkte jag plocka upp lite på rummet. Höörs senare.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0