Kent <3


Jag har aldrig riktigt lyssnat på Kent, men den här låten! SÅ JÄKLA BRA ♥

Ber om ursäkt för as kass bloggning nu idag och igår. Igår var jag vid Sandra nästan hela dagen, + att jag faktiskt skrev ett inlägg... Men mitt internet dampade sönder! Så det ville inte publiceras -.-
Och idag, så hehe... kanske jag råkade vakna vid halv tre! shit as sent. Men jag gick heller inte och la mig så himla sent. Typ kvart över 12 ? Det var väl ändå inte så sent. Så nu har jag fått min skönhetssömn ;) Haha, fy vad fjolligt de där lät. Ska aldrig mer skriva så...
Idag, eller den lilla stunden av dagen jag har kvar ska jag väl inte göra så mycket antar jag. Var meningen att jag skulle möta Gabriella idag, men får se hur det blir med det. Så fruktansvärt ont i magen (Jupp, ibland suger det att vara tjej :c) För tillfället är det väl bra, men  lär ju komma tillbaka...suuck. Så får se om jag orkar ses senare. Hoppas det! Måste väl klä på mig å så nu, egentligen ganska onödigt... för ska ju ändå hoppa i säng snart igen typ ;) men, måste göra det innan pappa kommer hem så han tror att jag gick upp i tid eller nått x3 !
Jag lär väl förhoppningsvis blogga senare ! Så vi hörs, sooon.
¡Puss ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0