Förbövulen.... min stackars hals!

Hehehhe, och ack så rätt jag hade. Min hals har blitt sämre! Men får väl skylla mig själv. Eftersom jag har mitt fönster öppet på nätterna. Och idag har jag varit ute i linne & barfota ;o hehe smart där, riktigt jävla smart. Eller ? Men sparkade fotboll. Yep, helt själv gick jag ut och sparkade boll. Forever alone ? kanske kanske... Men pappi har ju köpt en ny fotboll, wiiii som jag tjatat. Och det är så jäkla kul ju. Hihi.
Idag vad händer då ? nja, måste egentligen städa och göra läxor >.< men paaaalla lixom... Så får väl se vad jag hittar på. Kanske blir ut och gå med Alexandra & Gabriella ? whoo know! Ska iaf sminka mig och lite sånt nu :) Hehe, jaja jag vet att det är söndag och inte ska någon stans. Men när jag har tråkigt brukar jag sminka mig för att få tiden att gå.
Hehe, väldigt mycket musik på bloggen just nu. Men själv blir jag väldigt glad av musik. Så, så får det bli.

Ha det bra, det ska jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0