Du & jag kissen, du & jag.


Jupp, hehe tänkte att min lilla kissemiss kunde få va me på ett hörn på bloggen... Gulliiiiii.

Nämen tänka sig, jag är vaken! wohooo och klockan är inte ens 12. Bah för mamma typ väckte mig as tidigt, verkligen tvingade mig ur sängen idag :( de va tungt, men jag klarade de. *Får väl ge mig själv en klapp på axeln* hehe. Åhnaj, kom just och tänka på en grej... Det är ju fan torsdag idag, vilket innbär att lovet snart är slut. Shit, får ångest bara jag tänker på det. En veckas lov till hade jag ju inte tackat nej till. Skole... Hör själva. Värsta ordet någonsin typ, just nu iaf.

Idag hade jag väl tänkt och städat lite, kanske. Annars äre väl rätt chill. Se serie kanske ? jupp, de ska jag iaf göra nu. Haha, Svensson Svensson ofc ;) Bästa som skapats, efter typ Andra avenyn åja.. lite annat. Haha. Menee, hade väl inte så mycket mer att skrive såhär på morgonkvisten. Hare gött, så hörs vi!
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: jag skaaa... men jag blir ju röd så lätt :( har brääänt mig, men jag solar till dej med så blir vi två tomater <3

2012-04-12 @ 12:26:41
URL: http://milooon.blogg.se/
Postat av: jessica

fin bild!

2012-04-17 @ 03:14:23
URL: http://choltichaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0