Bah K A O Z

Fisatan i gatan säger jag bara... kom ju hem från "föreställningen"  vid typ kl halv 9-9 där nån gång... Och måste faktiskt säga att det var den S Ä M S T A föreställning jag någonsin sett i hela mitt liv :s seriöst allt var ju bara kaoz med ett stort K. Alltså hade dem ens övat eller ? xD patetiskt. Fast okej, en del var ju ganska små men ändå lixom... Har ju själv varit med, och tjaa inte för att skryta men.... våra föreställningar va lite mer klass på iaf hehe. Aja, tur att det inte kostade inträde för då hade jag verkligen ångrat att jag betalat för't.

Funderar på att dra å sleepa nu folket. Har nationella imorgon på morgonen å då ska vi alltså skriva
nått, och jag känner på mig att det kommer gå piss-dåligt. För om det går som det gick i tisdags iaf kommer det gå piss. Bra inställning & posetivtjej de är jag det, javisst. Näe men alltså jag har sån jäkla panik inför prov :c
Hepp, så får det bli, sova alltså!
Godnatt & sov gott♥


Well...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0