2 mil me bästiiis.

Heeej !
Idag åkte Syster och Nova hem till göteborg.. vet inte ens om jag sagt att dem kommit men ändå. Kommer sakna dem.♥
Igår var jag med Alexandra, lika roligt som vanligt. Tycker om diig super mycket kåååmpis. Och vill ni veta vad vi gjorde? vi cyklade runt lite, pratade, och hade det mysigt. Sen efter jag hade ätit typ vid kl6, fick vi lite överskottsänergi och fick för oss att vi skulle cykla till affären. Men det roliga va att vi cyklade en hel mil bara för att komma dit (cyklade alltså till Hemse) och sen en mil hem då. Så de blidde lite motion, duktiga vi var va ? ;D Två mil, tyckte jag var ganska braa.
NU sitter jag har i soffan, bloggar, kollar tv och lite så. Idag vet jag väl inte om det händer nått speciellt. Vi får se.
Men nu har jag inget mer att skriva.
P&K Moa♥


Visst e min bästis fin? Älskar dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0