skolen...

Tjenis penis, typ nå sånt.
Nu sitter jag i skolan. De suger tvär fett asså. Våran lärare bara pratar åh pratar tror inte att de är nån som hänger med, eller så äre bara jag ? men hans röst är såå tråkig, serri man somnar typ. -.-' Vettefan ens vad den här lektionen heter.. eller jo, men kommer inte ihåg just nu.. Bra där Moa.
Jag längtar i alla fall som fan till imorgon då jag och bästiz ska på bioo. woho. Sen tar vi en nattbuss hem ska bli super mys. Innan drar vi väl runt på stan och käkar och lite så. Men det som suger är att jag slutar typ halvdag i morrn så, jag får gå själv på stan tills hon slutar eller nått. Aja de e värt de i alla fall.
NU måste jag läsa nått as tråkigt om hållbar utveckling typ. Så vi hörs puuuuuuss.

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

tack så mkt ;D

2011-10-08 @ 17:03:21
URL: http://karross.blogg.se/
Postat av: louisebiszczak♦

Hejsan vill du ha flera läsare?

gå in & titta på min blogg för att jag tipsar om en sida som får statestiken att höjas med över 100 besökare & massa mer kommentarer! .. de har den iaf gjort för mig.

2011-10-08 @ 18:27:28
URL: http://biszczis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0