Jag lever.

Okeej dags för inlägg eller vad tycker ni? ;)
Aja tjooskate på er(Haha, sandra du fatta vad jag mena)
Har ju inte bloggat på ett tag, och ber om ursäkt för mina små emo inlägg som kom upp. Men det har hänt lite saker på sistonne som jag inte tänker skriva här!
Men i alla fall. Just nu sitter jag i skolan och har samhälle f1 me trååk :( snälla rädda mig. nee,skoja men de går väl.
Senare ska vi se på nån konsert som musikeleverna ska ha. Ruuuligt de ju. Sen blire engelska... Sen hem och städa(?) kanske, eller skype spom vanligt. Meen de e ju idol ikväll me så får väl se lite på de me. Men nu måste jag fortsätta lite me vår uppgift. Tänkte bara medela att jag fortfarande lever!
Menmen hare bäst snyggingar.
P&K Moa♥



Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Cool bild =)

2011-10-22 @ 01:42:37
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Sandra

AAaahme tjooskate xD

2011-10-22 @ 22:16:52
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0