I ♥ tungpiercing

Bildkälla: google.
Alltså jag har helt plötsligt fått för mig att jag skulle vilja skaffa tungpiercing. Maha, men det är väl en sak jag får vänta med tills jag e 18 -.-' suck.. typ 1000 år tills dess. Men det finns mycket nackdelar med ;o
- Man kan svälja den.
-F1 mycket äckel infektioner kan man få :s.
-Man biter sönder tänderna.
- Och tydligen så kan man förstöra rösten, alltså stämbanden. ( Men vad göre, har man lixom ingen vidare sångröst så spelar de ingen roll ).
Det är dem nackdelar jag vet om. Finns säkert flera, men tycker ju ändå det är så galet snyggt.
Haha aja, man får i alla fall drömma .
P&K Moa♥

Kommentarer
Postat av: Addie

sv; ahmen tack så mycket :D !

2011-10-27 @ 13:39:36
URL: http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0