KissemissN

Du å jag kissemiss, du å jag !

Sitter just nu och lyssnar på lite Timbaktu, sjukligt bra är han. Brukar inte gilla sånn musik riktigt, men han : ÅHJAA! Min lilla kisse-mijauu ligger här bredvid mig också, gulligull. För er information så heter hon Saga-Lisa (öhh, världens fulaste namn kanske ? xD men inte direkt jag som döpt henne) fast vi brukar bara kalla henne saga ;). HAHa, jag gillar egentligen inte ens katter , och vi har två?!? fast mina katter e coola så dem gillar jag, ibland.SKa visa den andra någon annan dag. Ni lär tycka att han e fulare än Mohaha.

Ojj, har typ aldrig något roligt att skriva om :o men gör lite inlägg då och då ändåå. Hoppas de uppskattas, för vem vet ni kanske tycker de e roligt att läsa om min kissemiss? xD hahah... JUSTE, höhöh gissa vem som fyller ¨år på fredag . haha, kan de vara jaag kanske  ? ;)jaja, kel me kittzen nuu !

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0