Hemma idagrå.

Heejsan.
Hur leker livet för er idag då ? - själv mår jag väl sådär. Magont, och har knappt sovit nått, vene de måste va nå fel på min säng.. Så de blidde att stanna hemma. Men har ju mysigt sällskap av syster & Nova som är här. Och alltså vet ni om jag nu ska till skolan imorgon, så kommer jag inte se fram e mot det. Vi ska ha ett av mina egentligen favorit ämnen, idrott. Men vi ska ha det med två klasser till -.- palla de lixom. Om de skulle bara varit vårann FB11 klass skulle de ju vart sjukt väärt. Men nää...
Aja, vi får väl se hur de går med det.
Nu blir det väl att fortsätta nörda lite fejjan spel, ligger faktiskt på level 16 på Maffia Wars2.
E jag inte sådär lite lagom cool ?
Men vi hörs mina fina! I PROMIIIS!

Kan väl säga att jag är lite lagon kär i Isak Strands musik♥ helt galet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Klart vi är ;)



Mjo de skall han ha, skall nog inte gå in på chattroulett igen. inte den svenska iaf... :) <3

2011-11-03 @ 17:52:48
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0