De e roligt att städa. eller....

Heeejsveejs å grejer!

Vad händer idag då ? joo jag måste städa, så roligt... Men de e ju trotts allt redan första advänt imorgon. Fast oj, redan imorgon. CHRIST. De e fan inte alls länge kvar tills de e jul. Och juste, om bara 6 dagar så fyller jag år, wiii :3. Funderade på att typ dra ut en sväng, och gå men aa vi får se vad jag känner för eller orkar när jag städat klart. För de kommer förmodligen ta hela dagen, eftersom jag inte e så speciellt snabb av mig när de gäller städning :$.

Så nu : På me musiik, å ta tag i städningen. Vi höörs.

KYSS!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

men det tycker jag. och det är det som räknas ! punkt slut. <3 hihi, puss på dej !

2011-11-27 @ 01:17:12
URL: http://milooon.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehhe va bara tvungen jao

2011-11-27 @ 12:10:40
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Lana

Du kommenterade mitt inlägg på epicfaiil på ett så omoget sätt. Och bara så du vet sviker du folk och det märks att du inte kan be om ursäkt. Lycka till med att sabba folks liv och vad du än gör i vanliga fall när du vill förstöra för folk.

2011-11-27 @ 13:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0