Bedövad tjej! c h e c k .

Kom hem nyss från tandläkaren, och jag är helt bedövad på ena sidan! känns alltid så konstigt. HAHAH, och jag orkar inte mina tandläkare som jag hade, killen då som jag hade börjar jag bara garva åt bara jag ser honom? :o
och nej, de e inte med flit... men han är ganska rolig så man kan inte låta bli xD. Aja, dem började typ tjaffsa där inne å bah massa sånt. Fast på skämt dåra, men rooligt vare. De va fan svårt att hålla sig från garv när man kom in där haha.
Aja, nu är jag i alla fall home. Är ju "ledig" varje onsdag, så ska väl tare ganska chill idag. pallar inte göra nå läxor.
Nu ska jag lyssna på lite musik, sååå atte hare gött!
KYSS

Kommentarer
Postat av: Klara

-Mohahha! Såklart han e ;) <3



Ledig varje onsdag? Buhu.. Vill oxå!

2011-11-30 @ 16:26:41
URL: http://bringmetohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0