Äckliga läxor.

Shoo mina fina!
Min dag innehåller plugg,plugg, & plugg. Kul va ?
Jag har redan gjort två stycken läxor idag, och håller på med min tredje. Och alla har bara vart svenska läxor.
Jag förstår inte varför dem ger oss sisådär 1000 st. Man bah "Hallååå, jag hinner inte.. FATTAR DU"
Aja, de är väl bara att lida och göra dem.  Men kände att jag behövde en liten paus från läxorna. Haha, och vad gör jag skriver ett inlägg så snäll jag är. c:
Hmm, kanske ska dra ner och se om min syster är kvar här hemma. Mihi, hon väckte mig i morse och gjorde frukost till mig. Snälla syster :)!
Neej nu : göra klart alla äckel läxor, nej inte alla men nån till i alla fall!
Kyysss!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; HAHAHHAH! den va sjukt rolig xD

2011-11-09 @ 17:59:59
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0