B R U D S E N . I . K V Ä L L !

TJOSAN!!!

Idag var jag på stan igen, inte för att shoppa denna gång.. men drog dit me Sandra i alla fall! va as kul, som alltid lixom. Haha, vi gick och kommenterade alla turister och sånt, lite sköjj sådär! Och vi drog till MAX och käka, fasst de e ju bra att dem ger en rätt mat me -.-'.

Aja nu e jag hemma åh tare lite chill typ! ;D För sen vid kl åtta ska jag dra åh träffa brudarna, Åh även Mimmi!♥ som jag inte träffat på typ dar åh år jöö. Vi ska väl göra lite taco, sen se film och även kanske ta ett natt dopp jaoo. Blir mega roligt! Sen hoppas jag att jag kommer ihåg filmen som alexandra sa att jag skulle ta med. Den heter :
The house bunny!

Haha, sjuk film SE DEN ! en riktig tjej film typ ;D.

Men hare skit bra!
P&K Moa♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hann ni se filmen eller fick ni strömavbrott ? ;) <3

2011-07-22 @ 11:03:16
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAH meen braaaaaaaaaaa ;)! <3

2011-07-22 @ 18:39:33
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0