N Y . F R I S S . O C H . M Ö B L E R !

Hejsan sötisar!

Min dag idag har varit välldans bra! - er ?

Jag har ju sovit över hos bästis inatt! De va super kul. Vi såg filmer, käka godis åh skrattade. Juste får inte
glömma att vi gick ut och gjorde nån blixt dans, höhö men den funkade i alla fall ;).
Sen idag var jag ju och klippte mig.. och jag blev "halvnöjd" jag hade ju med mig en bild, men inte alls som den! men de gör inget för trivdes ganska bra i denna friss me :). Men nu ska ni få höra vad frisören sa till mig:
Frissan-Du, jag måste fråga dig en sak så jag går rakt på sak..
Jag- Ahh, vadå ?!?
Fissan- Skulle du vilja vara min hårmodell i höst jag ska gå en kurs... och ditt hår e super fint!
AHAh, jagi shock- ehh...
Hon- du får såklart tänka över saken, men jag hör av mig!
Hihi hoppas hon gör de nu då, för de skulle vart as kul jöö :D.
Men ni får se en bild på min nya friss nån annan dag.

Sen har jag fått nya möbler, en sängram och en ny tvbänk... och mina sängbord skulle komma senare tydlligen..
Neej, nu ska jag kanske gå och ta mig en kopp te?
Vi höres och synes!

P&K Moa♥


Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: barabra sj söt ?:D

2011-08-09 @ 22:09:42
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Hahaha aa fast inte speciellt mkt skrivet bara xD.

Ofta hon fråga om du ville bli hårmodell :O fan va coolt :D

<3

2011-08-09 @ 22:10:22
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har jobbat idag :) du då?

2011-08-09 @ 22:12:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0